Internet Hungary: Brand Hungary, avagy a márkaérzékenyítés konferenciája

Internet Hungary: Brand Hungary, avagy a márkaérzékenyítés konferenciája

A lassan két éve tartó koronavírus-járvány kapcsán gyakran esik szó arról, milyen hatással volt a karantén és a home office a különböző iparágakra.
Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Az idei Internet Hungary konferencia Data of Hungary szekció összefoglalójának 2. részében többek között arról volt szó, mit kezdhetünk együttesen az online és offline adatokkal, hogyan alakult át a performance marketing adatalapú marketinggé, mire jó a perszonalizáció, illetve mi a 3rd party apokalipszis és milyen jogi következményekkel jár.
Internet Hungary - The Big Screen! Az előfizetés és a hirdetés egy elismerés, amit azért kapunk, mert nagyon jó a tartalmunk

Internet Hungary - The Big Screen! Az előfizetés és a hirdetés egy elismerés, amit azért kapunk, mert nagyon jó a tartalmunk

Az alábbi Internet Hungary előadások arra fókuszáltak, hogy milyen új mozgástere van a piacnak, illetve milyen platformokon érdemes megjelenni.
Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.
Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.
2/6